Followers

Tuesday, July 5, 2011

ends an0ther love story

Wassup to you all.

           Alamak, kalau dah baca entry mesti da faham. What??? ucuk...sekali lagi??? hahaha~
ya, sekali lagi. Tapi kali ni, ucuk betul-betul terkesan dengan apa yang telah berlaku. 'Hidup tak seindah di bayangkan', apa yang berlaku telah banyak mengajar ucuk. And ucuk harap apa yang telah berlaku pon telah mengajar dia.



           Maybe, ramai yang akan fikir. 'OMG!! Chill sudah.' tapi entah lah, hati ini tetap sayu, sedih. 'Mungkin ALLAH dah tetap kan yang lebih baik', camne if dia memang tebaik buat ucuk?? Tapi masa tak dapat di undurkan, andai kata kesilapan dapat di betulkan, kemafaan dapat di pinta and kesabaran dapat di panjangkan. Yes, i know. Orang yang kenal ucuk mesti dah 'Tak lama lagi ada je yang baru' <with rolling eyes>. Berani r! aQ tumbok law aQ tahu!

          Even dah nak masuk sebulan pekara ni berlalu, tiap-tiap malam juga ucuk nangis. Thanx to all besties yang support ucuk cam nak rak, yang ta sanggup tengok ucuk menangis <or da meluat tengok aQ>. Ucuk bersyukur sangat-sangat.

           And Alhamdulillah, selepas bersemuka dengan dia <after nak masuk sebulan kami berpisah>. Ucuk explain semua dengan hati yang tebuka, and ucuk harap dia nampak keikhlasan ucuk. Ucuk mintak kami berpisah cara baik, and dia pon merelakan. Ucuk ingat ucuk akan nangis <padahal mata dah bergenang pon>, tapi bertahan. Akhirnya, ucuk rasa lebih lega. Bila fikir balik, maybe sebab masa dia muncul dalam hidup ucuk, ucuk ikhlas terima dia...Jadi bila dia pergi pon ucuk redha...

            To all yang duk mengurat ucuk meh la masuk line...wakakaka~ <perasan sungguh kamu ni>

2 comments: